Çiçek Atölyesi / Çiçek / Vazoda 25 Kırmızı Gül

Vazoda 25 Kırmızı Gül

Cam vazo içerisinde 25 adet gül sunumu sevgilinizin için güzel bir hediye olacak, birinci sınıf kırmızı güller onu çok mutlu edecek.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6600
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: CA642

Cam vazo içerisinde 25 adet gül sunumu sevgilinizin için güzel bir hediye olacak, birinci sınıf kırmızı güller onu çok mutlu edecek.

Gül 25 Ad.
Diğer ürünler: Cam vazo, aspdistra yaprakları.
Yaklaşık ürün yüksekliği 45 cm.

Ürün Yorumları

Me**et E**n
Zor bir adres olmasına rağmen siparişim güvenli olarak belirttiğim adrese iletildi çok iyi iş tebrikler
M***e E***r
Saat 4 te verdiğim sipariş bir saat sonra teslim edildi.Müşteri temsilcisine ilgisinden dolayı teşekkür ederim.
Al**ia Ka***na
Cok mumnun oldun
S***t Y***z
Emeğinize sağlık zamanında teslimat ve mutlu görünüm.çok teşekkür ederim.
S***s So****oz
Ilk kez aldığım hizmetinizden ve kalitesinden çok memnun kaldım. Böyle sürdürdüğünüz sürece de tercihim sizden yana olacaktir. Teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.
D***a K**t
Çok beğenildi, teşekkürler :)
F***h Ak***ir
Kaliteli ve hızlı hizmet.Teşekkürler Çiçek atölyesi 😄
B***l Yi**an
Teslimat zamanı, Çiçeklerin kalite ve sağlığı harika teşekkürler Çiçekatölyesi.
Il**ur Ye*****at
Oldukça hızlı bir şekilde teslim edildi. Memnun kaldım :) gördüğüm ürün kurdale rengine kadar aynı şekilde teslim edilmiş teşekkürler.
Me**et B***r
Sayın İlgili, Bugüne kadar kullandığım çiçek firmasını değiştirerek geçen hafta sizin siteniz üzerinden alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Çiçekler çok taze ve güzeldi, özeniniz için çok teşekkür ederim. Umarım ilerleyen dönemde kaliteyi hiç düşürmezsiniz ve taze güzel ürünler satmaya devam edersiniz. Saygılarımla, Mehmet Başer
A**e N*r
Ürün zamanında teslim edildi. Teşekkürler..
Abd****dir
Mükemmel çiçekler, tam zamanında teslim edildi teşekkürler Çiçek Atölyesi.
M***t Gu**ez
Çiçek taze ve çok güzeldi...
Ba***ir K***n
Zamanında ve özenli teslim
Abd****tif Ka***oz
Tam zamanında ve eksiksiz teslimatınız için teşekkür ederim.
O**r M**u
Teşekürler zamanninda geldi
O***n I***r
İnternetten 2.defa çiçek gönderdim. Başka bir firma ile gönderdiğimde eşim gelen ürünün çiçek değil yoğun sigara, gelen elemanın ise ter koktuğundan şikayet etmiş bu nasıl çiçek sepeti demişti. Ancak bu sefer hem ürünü hemde teslimatını çok beğendiğini söyledi. Emeği geçenlere teşekkürler... Kolay gelsin!
Se**us S***n
Bu kadar hızlı beklemiyordum. Teşekkürler.
B***l G***y
Başarılı bır Iletisim ekıbı tesekyrler
Mu***fa Ca**ar
Harikasınız herşey için teşekkürler