Çiçek Atölyesi / Çiçek / Orkideli Aranjman

Orkideli Aranjman

Beyaz seramik vazo içerisinde çift dallı köklü beyaz orkide, 3 adet beyaz lilyum ve 5 adet beyaz gül, dekoratif yeşillikler kullanılarak özenle hazırlanmış gösterişli tasarım.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
5400
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: CA3661

Beyaz seramik vazo içerisinde çift dallı köklü beyaz orkide, 3 adet beyaz lilyum ve 5 adet beyaz gül, dekoratif yeşillikler kullanılarak özenle hazırlanmış gösterişli tasarım. 

Ürün Yorumları

Me**et Do**ez
Ürün kalitesi çok iyi. teslimat hızlı başarılı.
Cel****tin A**s
Zamanında teslimat. teşekkürler.
Ba***ir K***n
Zamanında ve özenli teslim
S***a Ta***lu
Merhabalar. Cicek siparislerinde kaliteli ve sistemli çalışmanın tek adresi nere diye sorsalar "ÇİÇEK ATÖLYESİ "derim.İlginize teşekkür eder,başarılarınız devamını dilerim. Sırma TANOĞLU
S**a E***m
Gerçekten harika. Orkide hiç zarar görmeden elime ulaştı. Teşekkürler çiçek atölyesi.
Tu**ay Gu****in
Görseldekinin aynısı ve tam söz verilen saatte gönderildi.Teşekkürler.
Abd****dir Pe**as
Her açıdan tebrik edilesi bir uygulama. Zamanlama, ürün kalitesi çok iyi. Fiyatlar biraz daha uygun olursa eminim daha çok tercih edilecektir.
E**u Ka****an
Resimdeki gibi çok güzel bir çiçekti ve müthiş bir teslimat yapılmış. teşekkürederim. artık çiçek atölyesinden sipariş verecegim.
E***n
Biraz daha iyi olmasini umuyordum. Yine de guzeldi. Tesekkur ederim
Mu***fa Al*****ik
Harikulade bir hizmet. Teşekkür ederim.Iyiki varlar.
D***a K**t
Çok beğenildi, teşekkürler :)
E**a E***y
Çok memnun kaldım, herşey çok özenli ve güzel teslim edildi çiçekler çok canlıydı teşekkür ederim..
Ha***ye Ka****ya
Siteden yaptığım ikinci alışverişti. İkisind de çok memnun kaldım . Çiçek aynı fotoda gösterildiği gibi annem çok sevindi onun bu sevincine ortak oldugunuz için emeklerinize teşekkür ederim. Tek adresim burası artık :)
Fe**de U**r
Ürün çok güzel. Görselde göründüğü gibiydi. Zamanında teslim edildi.
Me**et B***r
Sayın İlgili, Bugüne kadar kullandığım çiçek firmasını değiştirerek geçen hafta sizin siteniz üzerinden alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Çiçekler çok taze ve güzeldi, özeniniz için çok teşekkür ederim. Umarım ilerleyen dönemde kaliteyi hiç düşürmezsiniz ve taze güzel ürünler satmaya devam edersiniz. Saygılarımla, Mehmet Başer
G***e Al****ak
ANNELER GÜNÜ YOĞUNLUĞU OLMASINA RAĞMEN ÇİÇEK TAM ZAMANINDA TESLİM EDİLDİ. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÇİÇEKLER TAZE VE VAZOSU KALİTELİYDİ. EKSİKSİZ HİZMETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
Me**et T***i
İlgi ve alakanız için teşekkür ederim. Aynı zamanda müşteri hizmetlerininde alakasina teşekkür ederim.. Artık tek uygulamam çiçek atölyesi..
A***l Kay****zel
Zamanlamaniz muhteşem cok teşekkür ederim.harikasıniz
E**u A**n
Tereddüt ederek sipariş vermiştim tam zamanında ve taahhüt ettiğiniz gibi gönderim yaptığınız içğn teşekkürler....
S***m K**a
çok teşekkürler , teslim saatinden önce geldi ve gayet çok özenle hazırlanmış .