Çiçek Atölyesi / Çiçek / Kalbimin Sahibine 12 gül

Kalbimin Sahibine 12 gül

Kalp şeklinde dekoratif eskitme kompozit vazo içerisinde 12 adet kırmızı gül ile hazırlanmış göz alıcı tasarım.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
{{selectedCityName}}
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
3840
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: CA2477

Kalp şeklinde dekoratif eskitme kompozit vazo içerisinde 12 adet kırmızı gül ile hazırlanmış göz alıcı tasarım. 

Ürün Yüksekliği: 24 cm.
Genişliği: 33 cm.

Ürün Yorumları

E**a D**e
Tam zamaninda ulasti ve cicek sahane. Fotoda sepetteki cicek kucuk duruyodu ama degilmis kocamandi
Ze**ep Cr****lu
Memnun kaldık
Nu**an Er***an
Cook memnun kaldim teşekkürler
G*l O**r
Teşekkür ederim
R***t Sa**am
Zamanında ve kaliteli teslimat için teşekkür ederim.
Ha***ye Ka****ya
Annem çok mutlu oldu o mutlu olunca bende çok mutlu oldum. Emeğinize sağlık teşekkür ederim
S***n El**ez
Böyle özel bir günde siparişimi eksiksiz olarak teslim ettiğiniz için teşekkürler
A**f
Gerçekten kaliteli ve özenli bir ekibiniz var ellerinize sağlık.
Mu****et S**t
Tek yıldızı, bulunamayan çiçekler yerine benden görüş alınarak da olsa alternatif çiçek kullanılması nedeniyle kırdım. Yoksa sonuç hiç fena değil, tavsiye ederim.
E***n
Biraz daha iyi olmasini umuyordum. Yine de guzeldi. Tesekkur ederim
Gu**an G***y
İlk defa internetten çiçek gönderdim ve zamanında çiçekler taze taze eşime ulaştı size çok teşekkür ederim.Benden 5 yıldızı aldınız.
O**r Pe****an
Memnun kaldım.İlginiz için teşekkürler.
A**n T**k
Oldukça memnun kaldım, Özellikle güler hanımın ilgili davranışı müşteri memnuniyetimi kat kat artırmıştır.
Ha***ye Ka****ya
Siteden yaptığım ikinci alışverişti. İkisind de çok memnun kaldım . Çiçek aynı fotoda gösterildiği gibi annem çok sevindi onun bu sevincine ortak oldugunuz için emeklerinize teşekkür ederim. Tek adresim burası artık :)
A*i R**a
Çiçek gerçekten çok beğenildi ve çok güzeldi
Se**mi G***u
Güzel Hizmet
A**u Ta****an
Hizmetinizden çok memnun kaldim
S***a G***l
Hem fiyat hem kalite hemde çabuk tarafıma ulaştırma konusunda çok memnun kaldım, bundan sonra çiçek atölyesini tercih edeceğim..
A***r Bu****ek
Zamanında teslim edildi, teşekkürler.
G***l Oz***is
Merhaba ilk kez sizden alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım hızlı teslimat ve geri bildiriminiz için çok teşekkür ediyorum. yine görüşmek üzere. sayg